Hjälpcenter

Hur kan vi hjälpa dig?

Ämnen

Hesap

 

Market

 

Ödeme

 

Oyun İçi Hatalar

 

Şikayet

 

FAQ

FAQ

Kunde inte hitta svaret du letade efter? Skapa ett supportärende för att lösa ditt ärende nu.

Bir hata buldum nasıl bildireceğim ?
Oyun içerisinde herhangi bir hata fark etmeniz durumunda, bu hatanın hızla tespit edilip yayılmasının önlenmesi açısında...
Ödeme işlemimi iade edebilir misiniz ?
StriveNetwork topluluk kuralları gereği, bu işlemler genellikle durdurulamaz veya geri iadesi yapılamaz niteliktedir. Öd...
Ödeme yapmakta sorun yaşıyorum
Ödeme yapamıyorsanız, ödeme yapmaya çalıştığınız banka ile ilgili bir sorun olabilir. Bunların birkaçı şunlar olabilir:&...
Haksız yere bir ceza aldığımı düşünüyorum.
StriveNetwork hesabınızın haksız yere yasaklandığını düşünüyorsanız, kurallarımızı yeniden gözden geçirdikten sonra hâlâ...
Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim ?
StriveNetwork sitesine kredi yüklerken veya sepet sayfanızdan ödeme yaparken çeşitli seçenekler bulunmaktadır. Kredi vey...
Oyun düzenini bozan birini gördüm ne yapmalıyım ?
StriveNetwork yetkili ekibi olarak oyun içerisindeki düzen ile birlikte oyuncularımızın daha eğlenceli bir deneyim yaşam...
Hesabıma nasıl kredi yükleyebilirim ?
Site marketinde alışveriş yapmak için öncelikle hesabınıza kredi yüklemeniz gerekmektedir. Kredi Yükle sayfasını ziyaret...
Hesabımda bulunan krediyi farklı bir kullanıcıya gönderebilir miyim ?
Hesabınıza yüklediğiniz krediyi bir arkadaşınıza göndermek için Kredi Gönder sayfasını ziyaret etmelisiniz. Ancak, bu iş...
Şifremi unuttum ne yapmalıyım ?
Şifrenizi unuttuysanız endişelenmenize gerek yok! Sitemizde bulunan Şifremi Unuttum sayfasına giderek kolaylıkla şifreni...
Hesabımdaki verileri başka hesabıma aktarabilir miyim?
Ne yazık ki hesap değiştirmek istediğinizde, eski hesabınızda bulunan Kredi, Coin, Sandıkta bulunan öğeler ve Oyun içi p...