Центр помощи

Как мы можем помочь вам?

Темы

ЧаВо

ЧаВо

Не удалось найти ответ, который вы искали? Создайте тикет поддержки, чтобы решить ваш вопрос сейчас.

Ödeme işlemimi iade edebilir misiniz ?
StriveNetwork topluluk kuralları gereği, bu işlemler genellikle durdurulamaz veya geri iadesi yapılamaz niteliktedir. Öd...
Bir hata buldum nasıl bildireceğim ?
Oyun içerisinde herhangi bir hata fark etmeniz durumunda, bu hatanın hızla tespit edilip yayılmasının önlenmesi açısında...
Haksız yere bir ceza aldığımı düşünüyorum.
StriveNetwork hesabınızın haksız yere yasaklandığını düşünüyorsanız, kurallarımızı yeniden gözden geçirdikten sonra hâlâ...
Hesabıma nasıl kredi yükleyebilirim ?
Site marketinde alışveriş yapmak için öncelikle hesabınıza kredi yüklemeniz gerekmektedir. Kredi Yükle sayfasını ziyaret...
Ödeme yapmakta sorun yaşıyorum
Ödeme yapamıyorsanız, ödeme yapmaya çalıştığınız banka ile ilgili bir sorun olabilir. Bunların birkaçı şunlar olabilir:&...
Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim ?
StriveNetwork sitesine kredi yüklerken veya sepet sayfanızdan ödeme yaparken çeşitli seçenekler bulunmaktadır. Kredi vey...
Hesabımdaki verileri başka hesabıma aktarabilir miyim?
Ne yazık ki hesap değiştirmek istediğinizde, eski hesabınızda bulunan Kredi, Coin, Sandıkta bulunan öğeler ve Oyun içi p...
Oyun düzenini bozan birini gördüm ne yapmalıyım ?
StriveNetwork yetkili ekibi olarak oyun içerisindeki düzen ile birlikte oyuncularımızın daha eğlenceli bir deneyim yaşam...
Şifremi unuttum ne yapmalıyım ?
Şifrenizi unuttuysanız endişelenmenize gerek yok! Sitemizde bulunan Şifremi Unuttum sayfasına giderek kolaylıkla şifreni...
Satın aldığım eşyayı kaybettim/çalındı ne yapmalıyım ?
Satın alım işlemi tamamlandıktan sonra sorumluluk tamamen size aittir. Herhangi bir çalınma ya da kaybolma durumunda Str...